28 Mayıs 2008 Çarşamba

Ayda bir....

Donkey şön :) güzel eşek demek, eşek tek ş ile yazılır, ilköğretmenlerimiz hep bize öğretti, daha doğrusu öğretirken korkuttu, bizi korkuttular, o nedenle hep eşek derken tek ş ile kafamızda gelir, kafamıza değil aklımıza gelir, hemen hem de gelmelidir bu, gecikirse sorun olur vicdanımızda, bir de gecikmeden gelmek OK kondomlarının ve viyagra haplarınn ilgi alanına girer, erkekler ve belki de kadınlar da bu hapı yutarlar bunları kullanırlar, hapı yuttum deyince benim de hapı yuttuğum aklıma geldi, senin yüzünden yuttum, acaba diyorum senin yüzünden daha neler yutucam, dünyadaki karadelik de her şeyi yutuyormuş ama böyle bir karadeliğin henüz ofisiyel olarak (ne olarak?ofisiyel) varlığı kanıtlanmadı sanırım, ofisiyel difransiyel bir de kasiyer var ama o konumuz dışı, konumuz neydi ki? bence aşk..benim sana duyduğum aşk..

Hiç yorum yok: