17 Mayıs 2008 Cumartesi

Das İst An Bul.. If u can..

İstanbul'da başlıyorum yazmaya Ayda'yı beklerken... Bugün çalıştı Ayda akşama kadar..

Ben de şu blogcuumla oynarken başlayaım hadi dedim.. Music de eklemek istiom daha bulamadım nası olcaanı.. Bulsam da ne ekliceemi bulamam ki bu tuz ruhu halime uygun olanını."de" ve "yalın" hallerine uygun olanları buldum .."sorun" deil "cevaplayayım"..

Şu an tv'de selen"b" var.(Umarım "c"leri "d"leri yoktur.)Arkada da cm ylmz cakması"kolay gelsin usta ne dusunuon bu hususta" diyen biri ve iğrenç cingılı...Amma cok var bundan...Yetmezmiş gibi bi de cakması var "bes bebek" vs "selenb" die baska bi kanalda..Zaten bu kanalda baska bısey yayınlanmıo..

Neyse.. Music aramaya devam....

Zahmet etme , arama motoru ben buldum bile..şuraya saklanmış... :P

2 yorum:

eralpbabalar dedi ki...

h"aydaaa hadi hayırlısı olsun bakalım senin öbür saksıyı da istanbuldayken

serhatti dedi ki...

Bandırma 'da doğdu.Buuuuursalı oldu.İstanbul 'da kalbini buldu.
Haydaaaaaa GOKHANSON