18 Şubat 2010 Perşembe

9 Doksan. Yeniliğin avantajı, hiçbir zaman yeni kalmaması

Bir alıntıdır gene "Reklamcıyım; evet, kainatı kirletiyorum. Ben, size boku satan adamım. Asla sahip olamayacağınız o şeylerin hayalini kurduran. Hep mavi gökyüzü, daima güzel kadınlar, photoshopta rötuşlanmış kusursuz bir mutluluk. Kılı kırk yararak yaratılmış görüntüler, moda müzikler. Zar zor biriktirdiğiniz paralarla, son kampanyamda itelediğim rüyalarınızın arabasını satın almaya başardığınızda, ben onu çoktan demode etmiş olacağım. Ben üç model önden gidiyorum ve her zaman sizi hüsrana uğratmanın bir yolunu buluyorum. Glamour, attığınız her adımda sizden biraz daha uzaklaşan o masal ülkesinin adıdır."

"Ölüm, ajandanızda kayıtlı olmayan tek randevu."

"İnsan da diğer tüm ürünler gibi son kullanma tarihi olan bir ürün."

"Kapitalizm, komünizmi yedi. Şimdi de kendini yiyor." C.Bukowski

"İnsanın insana egemen olduğu günden beri ilk kez, karşısında özgürlüğün bile işe yaramadığı bir egemenlik sisteminde yaşıyoruz. Tersine, sistem bütün kozlarını özgürlük üzerine oynuyor; en büyük buluşu da bu zaten. Her tür yergi yılış yılış hoşgörüsünün yarattığı yanılsamayı güçlendiriyor. Sistem size kibarca boyun eğdiriyor. Sistem hedefine ulaştı; itaatsizlik bile bir itaat biçimi haline geldi."

Hiç yorum yok: